KRO Magazine
KRO Magazine
KRO Magazine is voor adverteerders een umfeld met diepgang. De doelgroep zoekt zinvolle invulling voor de vrije tijd die ze heeft. Ze woont voornamelijk in het westen, zuiden en oosten van Nederland en bestaat uit actieve en ondernemende mensen die zich graag ontplooien en gezond willen leven.
Het blad
KRO Magazine is een functionele televisiegids met een helder programmaoverzicht. Het brengt gezelligheid, veel kijktips, mooie interviews en achtergrondverhalen. De gids bevat informatie waarin lezers zich herkennen en die geregeld aanzet tot nadenken. Het katholieke geloof speelt een belangrijke rol in het leven van de lezer en daarom wil KRO Magazine het vertrouwde katholieke gevoel koesteren.
Doelgroep
KRO Magazine richt zich op vrouwen en mannen in de leeftijd van 45 jaar tot 65+, voornamelijk woonachtig in het westen, oosten en zuiden van het land. Ze hechten belang aan een plezierig leven en streven naar een vriendelijker en minder onpersoonlijke samenleving. Ideeën zijn belangrijker dan geld. De interesse in religie of levensbeschouwelijke zaken is levend aanwezig.
Het zijn actieve en ondernemende volwassenen die zoeken naar een bewuste en betekenisvolle invulling van hun vrije tijd. Respect voor en verbondenheid met anderen, vriendschap, jezelf blijven ontplooien en gezond leven zijn voor hen relevante items. Op televisie liever geen plat vermaak, maar inhoud, diepgang en menselijke emotie.
Cijfers
Bereik
86.000
Oplage
45.322
Interesses
van de lezers van KRO Magazine- Religie
- Maatschappelijke verantwoording
- Duurzaamheid
- Literatuur
- Spiritualiteit
- Kunst & cultuur