Content vindbaar maken
Kijkers met content verbinden
Content vindbaar makenHoe bereik je als aanbieder van content de juiste doelgroep? Door de komst van steeds meer (inter)nationale aanbieders zoals Netflix, Disney+ en Videoland wordt het aanbod van films, series, programma’s en documentaires steeds groter. Deze content is ‘any time, any place’ beschikbaar via onze televisie, telefoon, tablet of laptop. Hierdoor zie je soms door de bomen het bos niet meer. Bindinc. biedt hiervoor de juiste oplossing: door het slim, snel en eenvoudig filteren, gidsen en aanbevelen van content. Zo verbinden wij kijkers met content.
Bindinc. verbindt kijkers met content. Maar hoe doen we dat precies? In eerste instantie door de beschikbare content te verzamelen, te structureren en te verrijken met informatie. Door het kijk-, klik- en zoekgedrag op onze digitale platforms weten we (bijna) alles van de Nederlandse kijkers. Dag in, dag uit volgen we dit gedrag. Om content beter vindbaar te maken, selecteert de redactie van Bindinc kijktips, schrijven ze aanbevelingen, toelichtingen en artikelen. Inclusief passende beelden en gekoppeld aan de juiste metadata. Met deze diepgravende kennis en expertise van data en content in combinatie met redactionele dienstverlening bieden we een unieke én waardevolle mix voor alle aanbieders.
Welkom in de wereld van Bindinc. Die gaat verder dan alleen Nederland. Het landschap van producenten, omroepen, operators en adverteerders wordt steeds internationaler. Begrijpelijk. De entertainment- en mediabranche ontwikkelt zich razendsnel. Inmiddels zijn we werkzaam voor uiteenlopende aanbieders. Met altijd één doel voor ogen: wij maken de diensten van deze aanbieders aantrekkelijk voor de Nederlandse kijker, door gerichte en actuele informatie te bieden die de kijker helpt om sneller en makkelijker de juiste content te vinden.