Aliquam in nisi
Kwalitatief hoogwaardige leads voor NLO
Hoogwaardige & AVG-proof leads
Nederlandse Loterij (NLO) heeft na de invoering van de AVG net als vele andere ondernemingen een uitdaging om passend binnen de richtlijnen van de AVG nieuwe leads te werven. NLO vond in Bindinc. een betrouwbare partner die op creatieve wijze een groep leads aanleverde met de juiste opt-ins, de expliciete toestemming van de eigenaar om zijn/haar gegevens te delen met NLO.
Oplossing
In samenwerking met AVROTROS is Bindinc. al jarenlang de organisator van de Gouden Televizier-Ring Verkiezing. Deze verkiezing gaat gepaard met veel media-aandacht, een enorm bereik en een gigantische groep actieve Nederlandse stemmers. Tijdens deze verkiezing verzorgt Bindinc. een campagne waarbij deelnemers de mogelijkheid krijgen om deel te nemen aan een winactie. NLO is onderdeel van deze winactie, zij bieden een van de prijzen aan.
De samenwerking tussen NLO en Bindinc. ziet er als volgt uit: We prikkelden stemmers voor, tijdens en na de uitreiking om deel te nemen aan de winactie waarbij zij een prijzenpakket konden winnen. Met als doel het verzamelen van leads voor de NLO. Wanneer stemmers deelnamen aan de winactie, stemden zij in om hun gegevens te delen. Door deze controlevraag werden enkel kwalitatief goede leads doorgezet naar NLO.
Resultaat
Na het analyseren van de resultaten blijkt dat de werkwijze erg succesvol is en tot kwalitatief hoogwaardige leads heeft geleid. Doel behaald! Daarom herhaalt Bindinc. deze werkwijze periodiek en is Bindinc. een van de hoofdleveranciers op het gebied van leads voor de NLO.