TV Krant
TV Krant
TV Krant is voor adverteerders een massamedium voor een relatief jonge doelgroep. De zeer competitieve prijs-kwaliteitverhouding biedt adverteerders de mogelijkheid om de lezers van TV Krant snel en doelgericht te bereiken.
Het blad
TV Krant brengt zeer overzichtelijk het complete programmaoverzicht van een dag op slechts twee spreads. Veel uitgelichte televisieprogramma’s én films geven zo de highlights van de dag. Ook ontbreekt een ruime on-demand-rubriek niet. En naast televisie wordt er ook redactionele aandacht besteed aan bioscoopfilms en filmhuisfilms. Uiteraard nieuws uit de entertainmentwereld, de horoscoop en een puzzel. In een aantal nummers – specials – van TV Krant wordt extra aandacht besteed aan een specifiek onderwerp, zoals EK en Olympische Spelen. Deze vier pagina’s tellende special vormt voor adverteerders een extra kans om in een passend umfeld te adverteren.
Doelgroep
Jonge vijftigers in loondienst met studerende kinderen, voornamelijk woonachtig in de Randstad en de zuidelijke helft van Nederland. Ze houden van zekerheid, maar hebben met uitwonende kinderen ook geld over om wat meer voor zichzelf te doen. Het zijn levensgenieters, maar ze hechten ook veel waarde aan het welzijn van anderen. Ze houden van luchtig entertainment en interesseren zich voor wonen en klussen, lezen, auto’s/motoren, dieren en natuur, en eten en (wijn) drinken.
Cijfers
Bereik
160.000
Oplage
44.868