TVFilm
TVFilm
De doelgroep is voor de adverteerder het best te omschrijven als mediaminnende gezinnen met een hoofdrol voor de man. Behalve dat ze veel tv en andere schermen kijken, houden ze van gadgets en kopen ze graag online.
Het blad
TVFilm is het tweewekelijkse tv-magazine dat de meeste tv- en filminformatie biedt voor de laagste prijs. Het is de bestverkochte tv-gids in de winkels. Humor is belangrijk. De vlot geschreven teksten zijn makkelijk te begrijpen, maar de inhoud is zinnig. Veel enthousiaste informatie over (bioscoop)films, series en prime-time-programma’s.
Doelgroep
TVFilm wordt door iets meer mannen dan vrouwen gelezen en de opgroeiende kinderen uit het gezin lezen mee. De grootste groep is 50+. De meeste abonnees wonen in Zuid-Holland, Noord-Holland en Noord-Brabant. Ze besteden veel tijd aan vrienden en familie, winkelen, restaurant bezoeken, maaltijd bereiden en wandelen. Lezers van het magazine kijken zeer veel tv, vooral commerciële en digitale zenders. Daarnaast hebben ze een bovengemiddelde interesse in film; op tv, in de bioscoop, op dvd en via on-demand-kanalen.
Cijfers
Bereik
196.000
Oplage
88.142
Interesses
van de lezers van TVFilm- Dierenwelzijn
- Spiritualiteit
- Sterren & shownieuws
- Sport
- Lichaamsverzorging
- Reizen