Ons verhaal

Wie zijn wij

Hey kijker!

Wist jij dat maandelijks circa 5,5 miljoen consumenten kiezen wat zij kijken door Bindinc.?

Bindinc. is een mediabedrijf dat kijkers verbindt met content. Door programma-informatie op maat
te verrijken met onze kennis over kijkers, maken wij programma’s aantrekkelijker, doelgroepgerichter en beter vindbaar. Zo maakt Bindinc. entertainmentgidsen – ook voor de grenzeloze mogelijkheden van digitale zenders en streamingvideo’s – in de breedste zin van het woord. En dat past bij ons, want van oudsher zijn wij al jarenlang marktleider in print-tv-gidsen.

Met een enorme database van 5,5 miljoen kijkers kent Bindinc. hun kijkersgedrag als geen ander.
En deze database groeit gestaag. Kijkers maken iedere dag weer keuzes, waardoor onze kennis over
videokijkend Nederland continu groeit.

Dit actuele en steeds verder ontwikkelende bereik stellen wij ter beschikking aan onze opdrachtgevers.
Zo is Bindinc. doelgroepvinder voor content owners,
distributeurs, adverteerders en telecomproviders en ledenbinder voor omroepen.

Wij beschikken over een onuitputtelijke bron van informatie en inzichten over content en consumentengedrag, kanalen, creatie en devices. Met onze kennis van kijkers helpen wij onze partners om beter invulling te geven aan hun rol in de markt. Met een flinke dosis energie en innovatiedrang verrassen wij onze partners dagelijks met scherpe voorstellen. Wij zijn de stabiele factor in een snel veranderende wereld.

Bindinc. is in alle opzichten een uniek mediabedrijf. Met unieke content voor een unieke sector.
Daar zijn wij met zijn allen enorm trots op.

– Gabriëlle de Jong, CEO

Inspiratie

Bindinc. VOD Insights

Bindinc. VOD Insights heeft het Nederlandse streaming video landschap haarscherp in beeld. Iedere maand verzamelt Bindinc. data uit een representatief panel van 4.000 Nederlanders. Hieruit komen uiteenlopende, data gedreven inzichten naar voren die videobedrijven kunnen helpen bij hun strategie.

Binge Streaming Video Awards

Jaarlijks reikt Bindinc. prijzen uit aan de beste video content op streamingdiensten in Nederland. De winnaars worden bepaald op basis van data afkomstig uit Bindinc. VOD Insights.

Content Discovery Audit

Goede videocontent alleen is niet genoeg. De kijkende consument moet ook de juiste film, serie of show weten te vinden op een streamingplatform. Met de Content Discovery Audit van Bindinc. verhoogt een streamingplatform de tevredenheid van de abonnee. Daarmee verlaagt de churn en verbetert de concurrentiepositie.

Gouden Televizier-Ring Verkiezing

De Gouden Televizier-Ring is al jarenlang een begrip. Bindinc. maakt de gids Televizier, het platform Televizier.nl en is in samenwerking met AVROTROS de organisator van de welbekende Gouden Televizier-Ring-verkiezing.

Content Discovery Audit
Gouden Televizier-Ring Gala 2022
Branded content

Lorum Ipsum

Vivamus purus nisi, ullamcorper ac efficitur nec, mattis at nibh. Integer tristique non quam efficitur tristique. Curabitur neque odio, ultrices et purus vehicula, fringilla commodo mi.

Lees meer
Branded content

Lorum Ipsum

luctus et ultrices posuere cubilia curae; Vestibulum varius pharetra luctus. Fusce sagittis, tellus eget auctor sodales, velit ligula pretium nisi, vel pellentesque mauris metus in sapien.

Lees meer

Wie we zijn

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Adverteren
Videomarketing
Entertainmentgidsen