Bindinc. VOD Insights heeft het Nederlandse streaming video landschap haarscherp in beeld. Iedere maand verzamelt Bindinc. data uit een representatief panel van 4.000 Nederlanders. Hieruit komen uiteenlopende, data gedreven inzichten naar voren die videobedrijven kunnen helpen bij hun strategie.
Goede videocontent alleen is niet genoeg. De kijkende consument moet ook de juiste film, serie of show weten te vinden op een streamingplatform. Met de Content Discovery Audit van Bindinc. verhoogt een streamingplatform de tevredenheid van de abonnee. Daarmee verlaagt de churn en verbetert de concurrentiepositie.
Jaarlijks reikt Bindinc. prijzen uit aan de beste video content op streamingdiensten in Nederland. De winnaars worden bepaald op basis van data afkomstig uit Bindinc. VOD Insights.
De Gouden Televizier-Ring is al jarenlang een begrip. Bindinc. maakt de gids Televizier, het platform Televizier.nl en is in samenwerking met AVROTROS de organisator van de welbekende Gouden Televizier-Ring-verkiezing.
Eviso is in Nederland actief met de merken Online.nl en Canal Digitaal. Bindinc. verzorgt dagelijks voor de televisieplatformen van Eviso de redactionele selectie van kijktips, die de kijker inspireert en informeert over het rijke contentaanbod.